قبل از طراحی سایت اختصاصی برای شما، تیم فنی فرایانه آنالیزهای لازم را از کسب و کار شما انجام می دهد تا بتواند بهترین ویژگی ها را در سایت شما ایجاد کند. هر فردی متناسب با کسب و کارخود می تواند انتظارات مختلف و ایده های نوینی از وب سایت خود داشته باشد که با مشاوره با تیم فنی ما می تواند از میزان موفقیت های ایده های خود آگاهی لازم را کسب کند.
تیم فرایانه در تمامی مراحل طراحی وب سایت، گام به گام با شما خواهد بود تا بتوانید بهترین خروجی را داشته باشید. در صورت تمایل میتوانید درخواست جلسه حضوری مشاوره طراحی سایت خود را از طریق راه های ارتباطی فرایانه به ما اعلام کنید و در محل آموزشگاه فرایانه با کارشناس طراحی سایت ملاقات نمایید.

مراحل کار پس از مشاوره طراحی سایت
طی جلسه مشاوره طراحی سایت هدف شما از حضور در فضای وب، مخاطبین، رقبا و شرکت های همکار و امکانات مورد نیاز شما شناسایی میشوند. پس از جلسه پروپوزالی کامل از آنچه مورد نیاز شماست تهیه شده و برای شما ارسال میگردد.
در این پروپوزال شرحی کامل از آنچه مورد نیاز شما برای موفقیت در فضای وب فارسی است تهیه میشود، ساختار درختی سایت ترسیم شده و امکانات اصلی آن به تفکیک شرح داده میشوند. در این مرحله اطلاعات کاملی از زمان بندی اجرای پروژه، هزینه‎ها و مراحل طراحی سایت به شما ارائه میگردد که سند همکاری ما در آینده خواهد بود.
در جلسات مشاوره طراحی تلاش میکنیم همه سوالات شما را به صورت کامل پاسخ دهیم تا هیچ ابهامی در پروسه پیاده سازی سایت وجود نداشته باشد. این امر موجب میشود هر دو طرف وظایف و تعهدات خود را به درستی بشناسند.