قوانین آموزش :
فراگیرگرامي ضمن ابراز خرسندی از حضور شما در آموزشگاه فناوری اطلاعات فرایانه، خواهشمند است نکات زیر را که مطابق با آیین نامه سازمان فني وحرفه ای و این آموزشگاه مي باشد، با دقت مطالعه نموده، و در صورت هر گونه ابهام قبل از شروع کلاس آن را با واحد آموزش در میان گذاشته تا موسسه نسبت به توضیح آن اقدام نماید.
1- فراگیر موظف است نهایتاَ تاجلسه دوم دوره آموزشی، مدارک خود را به طور کامل تکمیل و نهایتا تا پایان جلسه هفتم شهریه دوره را تسویه نماید. در غیر اینصورت واحد آموزش اختیار دارد که از ادامه دوره کارآموز خودداری نماید.
2- پس از ثبت نام و تحویل مدارک، در صورت عدم تمایل به شرکت در دوره باید انصراف خود راقبل از شروع دوره به آموزشگاه اعلام نماید درغیر اینصورت به هیچ عنوان هزینه دوره مسترد نخواهد شد زیرا هر دوره آموزشی با توجه به رسیدن کارآموز به حد نصاب تشکیل می‎شود و براساس افراد ثبت نام شده برنامه ریزی می‎شود.
3- رعایت شئونات اسلامی در آموزشگاه الزامی می باشد.
4- به همراه داشتن کارت ورود به آموزشگاه در تمام جلسات الزامی است .
5- امضاء دفتر حضور و غیاب در تمام جلساتی که کارآموز حضور داشته الزامی می‎باشد در صورت عدم امضاء، غیبت برای وی منظور می‎گردد.
6- کارآموزان از آوردن اطفال به داخل آموزشگاه جدا خودداری کنند درغیراینصورت از پذیرش آنان معذوریم.
7- فراگیر باید راس ساعت مقرر شده در کلاس آموزشی حضور بهم رساند.
8- سه جلسه غیبت و یا بیشتر به منزله انصراف فراگیر تلقی میشود و آموزشگاه به هیچ عنوان مسئولیتی در قبال شرکت در آزمون پایان دوره فنی و حرفه ای وی برعهده نخواهد گرفت، همچنین درخواست مرور جلسات غیبت شده غیر مجاز می‎باشد.
9-در صورت خرابی سیستم رایانه آموزشگاه، چنانچه فراگیر موفق به انجام کار عملی نباشد می بایست بلافاصله موضوع را با مسئول آموزشگاه در میان گذاشته تا نسبت به رفع خرابی آن اقدام شود درغیر اینصورت شکایت و گله مندی وی بی اهمیت خواهد بود.
10- قبل از شروع هر دوره سیستم های رایانه از طرف تیم فنی آموزشگاه بررسی ورفع اشکال می‎شود و کارآموز موظف است درطول دوره نسبت به حفظ آن کوشا باشد.
11- کارآموز هر گونه اطلاعاتی که در مورد دوره آموزشی خود می خواهد حاصل کند می بایست قبل از شروع دوره کسب کند و مسئولین آموزشگاه موظف به دادن پاسخ به سوالات کارآموز می‎باشند و بعد از تشکیل دوره اظهار بی اطلاعی در مورد محتویات دوره از طرف فراگیرغیر موجه می باشد .
12-کارآموز می بایست حتما قبل از شروع کلاس موارد نصب شده بر روی برد اعلانات را مطالعه نماید .
13-در صورت عدم ادامه کلاس ازطرف کارآموز به هردلیلی و یا جابجایی کلاس دروسط دوره، برای ادامه دوره،مجددا باید ثبت نام و شهریه کامل پرداخت گردد.
14- پر کردن قرارداد کارآموزی اجباری است.
15- امضاء دفتر حضور و غیاب الزامی می باشد. هرگونه انتقاد و پیشنهاد خود را از طریق سایت اینترنتی www.FarRayane.ir در میان بگذارید. کلیه اطلاعات دوره ها را از طریق سایت فوق دریافت نمایید.

شهریه :
هزینه دوره آموزشی مطابق با نرخ نامه سازمان فنی و حرفه ای می باشد که این نرخ نامه در برد اعلانات نصب گردیده است و در بروشورهای آموزشی ثبت گردیده است.( دوره های تخصصی با تعداد نفرات کم ، قیمت متفاوت است)
همچنین مبالغ ذیل علاوه بر شهریه دریافت می گردد:
1- مبلغ5000 تومان کارت ثبت نام به حساب فنی و حرفه ای
2- مبلغ 30000 تومان هزینه آزمون به حساب فنی وحرفه ای
3- مبلغ5000 تومان بابت هزینه گواهینامه به حساب فنی وحرفه ای
4- پس از پرداخت مبلغ ، شهریه دوره استرداد نمی گردد.
در صورت هر گونه سوال با تلفن های اعلام شده تماس حاصل فرمایید.

 

01133882469
09378950221
09374611548